Äntligen

Nu har jag äntligen läst igenom alla powerpoints och sammanfattat dem lite grann. Nu ska jag faktiskt släppa plugget för idag. Har suttit sen klockan ett, så det känns som att hjärnan är rätt mör nu. Däremot så känns det ju bra att man har kollat igenom allt och att man har en till dag kvar, imorgon, då man kan titta på det mera.

Får hoppas att i alla fall någonting har fastnat nu. Tog en paus och såg idol, det var välbehövligt. Har även hunnit tvätta under tiden jag suttit med plugget. Känns ändå som att jag har haft en rätt effektiv dag.

Ska ta och bädda in nu, så att jag har det gjort och slipper göra det när jag väl lägger mig. Funderar starkt på att kliva upp tidigt imorgon och sätta mig igen. Man har väl inte så mycket att förlora på det? Känns bara som att man skulle tjäna på att göra det. Vi får se helt enkelt, kanske överraskar jag och kliver upp när Linnéa åker till skolan, who knows.

Sedan måste jag bara säga det, ni vet känslan när man längtar efter något, men det känns ändå inte helt verkligt att det ska ske? När något sedan väl blir väldigt självklart och verkligt - då känns det bra i magen.

Folk måste tro att jag är knepig med tanke på sista meningarna, men det finns nog någon som fattar också :D

Nu ska jag göra en kopp te och unna mig att se på de nya avsnitten av gossip girl och one tree hill. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0