Avreagera sig lite

Jag har minsann lärt mig, säkert tusen gånger förut, att man ska göra det man tänker på en gång för att man kanske glömmer bort det sedan. Gör jag då det jag tänker? - Nej. Man blir så himla frustrerad. Kom hem för ett par timmar sedan, sätter mig vid datorn, lagar mat och allt sånt. När batteriet börjar ta slut och jag ska stoppa i batteriladdaren .. då har jag ingen laddare.

Många börjar säkert att skratta nu. Men det var faktiskt inte så himla kul att inse att man hade glömt den på universitetet i grupprummet som vi har suttit och jobbat i hela dagen idag. Vem som helst hade ju kunnat ta den liksom, fast det kanske inte är så många som skulle ha haft användning för den förstås.

Hur som helst var den kvar. Tur det i alla fall, för jag hade inte blivit på bättre humör om jag hade gett mig ut i spöregnet, kommit ner dit och insett att den faktiskt var borta. Tur i oturen kan man väl säga.

Nu är jag på pissigt jävla humör. Så ska ta och göra något annat ett tag, sedan ska jag unna mig och se på idol.

Ska bara avsluta med att säga att jag är riktigt nöjd över min basgrupp. Vi har jobbat på så bra idag!

Vi hörs. HEJ

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha man får vara arg och irriterad ibland, men imorrn ska vi vara glada - då får vi åka hem! =)

2010-09-15 @ 20:50:42
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0