Back in Umeå

Tja!

Kom tillbaka hit till Umeå för ungefär en timme sedan. Har haft en himla bra och mysig helg hemma i Härnösand, med mina nära och kära. Det känns som att man fick en ny energi av att vara hemma en helg för att sedan åka tillbaka hit. Just nu känner jag ett himla lugn i kroppen och det var inte alls lika jobbigt att åka hit som det gjorde förra gången. Helt enkelt sjukt bra alltså!

Funderar på att dra hem till helgen med. Varför inte utnyttja möjligheten när den finns liksom? Det är rätt skönt att kunna åka bil fram och tillbaka till Umeå istället för att behöva sätta sig på en buss. Dessutom spelar tjejerna sista matchen för säsongen och den spelas hemma, så det kan vara skönt att vara där då. Blir nog även en tur till Sundsvall också, för att göra diverse ärenden.

Imorgon åker mina jobbarkompisar på kick-off. Snacka om att det var något man hade sett fram emot, också får man helt enkelt inte följa nu. Hade väl kanske inte kunnat följa heller, det vet man ju inte, men det hade varit roligt! Hoppas att ni får sjukt roligt och ha roligt åt mig också!

Hm, vad ska man ta och kludda ner mer då. Tror faktiskt inte att jag har så mycket mer att skriva. Det blev inte så många rader idag. Men ska i alla fall passa på att tacka alla mina fina vänner för en sjukt kul kväll igår!

Nog om detta! Ikväll blir det till att handla lite och sedan blir det till att plugga. Har faktiskt hunnit med mig ganska bra ändå även fast jag var hemma, känns det som. Dessutom har jag en himla bra basgrupp, så tvivlar inte alls på att allt kommer att gå bra.

Gott folk! Ha det så himla bra, för det tänker jag ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0