Lättnad

Nu känner jag mest en lättnad över att den muntliga redovisningen är avklarad. Men morgonen var inte helt utan krångel, för min del..

När jag har lite småbråttom, springer ut till cykeln känner jag verkligen hur otrolig kallt det är ute. Det måste ha varit minusgrader i natt igen, usch och fy. Solen sken, så man tänkte att det kanske inte var så kallt. Klockan började närma sig åtta och jag kände mig lite småstressad. Så jag sätter på skyddet på sadeln så att man inte skulle bli kall om rumpan och ska låsa upp låset, så får jag inte upp det? Det hade fryst!!! Tack och lov att Linnéa fortfarande var hemma och kunde hjälpa mig.

Man kan ju dock säga att jag hann tänka en hel del tankar innan man kom iväg. Min grupp skulle ju nämligen redovisa först av alla och hur hade det sett ut om jag inte kommit sent eller inte ens kommit fram? Som tur var fick vi upp låset och jag cyklade för glatta livet ner till universitetet och kommer in lagom för att hinna lugna ner mig lite innan det var dags att börja.

Fy vad nervös jag var, men det gick himla bra faktiskt och gruppen gjorde det fantastiskt bra. Jag är faktiskt riktigt nöjd. Nu är det avklarat och man kan slappna av lite. Egentligen borde jag plugga till tentan, men jag orkar faktiskt inte idag. Det har varit en himla lång dag med en massa information att ta in och jag får förlita mig på att onsdag och torsdag kommer att ge mig lite större klarhet innan fredag.

Jag och Linnéa har även städat av lägenheten. Riktigt skönt. Det himla fint här hemma nu faktiskt! :)

Nu ska jag ta och fixa lite käk och sedan bara njuta av en lugn och skön kväll! Vi hörs :) Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0