Lördag

Det är någon som håller på att kommentera anonymt hela tiden. Frågan är ju vem det kan vara. För om man inte vågar skriva ut sitt namn kanske det har en anledning? Man har ju faktiskt sina aningar, men orkar inte bry mig egentligen.

Vaknat på fel sida? Tja, kanske det. Men om ungefär en timme ska jag bege mig till Ålidhem och möta upp mitt nollningsgrupp med faddrar. Det blir middag och sedan är det beräknad utgång. Det blir nog skojsigt.

Imorgon är man helt ledig. Det ska bli rätt skönt det också. Ska ta hand om lite tvätt etc. Läsa igenom lite text som ska vara läst. Det blir nog min söndag. Sen bara mysa ner sig i soffan och må gott. Prata med nära och kära hemma. Det blir nog en skön söndag!

Nu ska jag äta lite så hörs vi! KRAM

Saknar alla vänner och familj grymt mycket redan, men vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0