Måndag

Solen skiner i Umeå idag! Det är inte speciellt många dagar de senaste veckorna som det har varit sol, det har mest regnat. Så det ger en lite extra energi att vakna och se att solen skiner, man blir gladare på något vis.

Blev upphämtad med bil idag (riktig lyx), för att åka med basgruppen ut till Zanna. Vi skulle förbereda vår muntliga presentation idag och det gick faktiskt bättre än väntat. Powerpointen är fixad, riktglinjerna är klara och nu är det bara att försöka öva in lite grann. Stundtals kommer nervositeten, men det ska nog gå bra. Det är något som måste göras och det är bara att gå dit och köra.

Lyxade till det med pizza till lunch idag, man får faktiskt lyxa till det lite grann ibland. Det kommer definitivt inte att bli en vana, för jag har varit duktig att laga mat hittills, så det tänker jag fortsätta med. Man spanar betydligt mer pengar om man lagar mat och fixar matlåda till dagen efter, det är ett som är säkert.

Borde cykla och handla, men vet att Linnéa också behövde det, så jag ska nog vänta till hon kommer hem. Det betyder att tiden jag har nu, borde jag börja plugga på. Usch och fy. Man är typ redan less på att sitta och försöka banka in grejer i skallen, men det är bara att stå ut.

Nu ska jag göra en kopp te, slå upp böckerna och börja. Vi hörs kanske något sedan =) KRAM


Så jävla sugen på att bara fara iväg, vore sjukt skönt.

Kommentarer
Postat av: Jossse

En kopp te tillsammans med litteraturen ska nog göra det lite enklare att orka plugga! =)

2010-09-27 @ 17:41:54
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0