Måndag

Vaknade upp igår med ont i halsen. Kände mig allmänt seg och hängig men framför allt verkligen grinig. Det var som att ingenting dög, nästan. Det finns alltid något som duger, men det var verkligen inte mycket igår om man säger så.

Hur som helst skulle jag börja 8.15 imorse. Sambon skulle också det, så jag bad henne säga till mig när hon klev upp, ifall inte jag skulle ha klivit upp före. Nog för att det aldrig händer, nästan ;) Så imorse när jag vaknade, kände jag mig ändå helt okej. Det var inte lika jobbigt som igår och jag åt frukost och tog mig till skolan. Väl i skolan gick föreläsningen också helt smärtfritt.

När lunchen dock skulle ätas kände man sig inte riktigt lika bra längre. Grupparbete på det och jag höll på att .. ja jag vet inte, en stund kändes det nästan som att jag skulle svimma. Allt bara snurrade och man var helt färdig. Men vi kom överens om det som skulle göras i gruppen och sedan begav vi oss hem. Väl hemma slocknade jag direkt, sov ett par timmar och har sedan dess också hunnit äta middag. Tacka vet jag mamma som skickade med matlådor, för idag hade jag nog inte orkat ställa mig och laga till något.

Nu ska jag försöka få ihop min del till grupparbetet. Har börjat och raderat säkert tio gånger redan, men till slut så kommer det nog att kännas som att det passar. Kanske behöver man sova på saken också och hoppas på en fräschare hjärna imorgon, men risken är ju att det blir tvärtom, att den inte alls är speciellt fräsch.

Hur som helst så kanske man ska ta en tripp hem i helgen ändå, även fast mamma och pappa är borta. Jag menar, vill jag åka hem så kan jag ju, så varför inte göra det då. Samtidigt så har jag väl inte riktigt bestämt mig för att jag ska hem i helgen, det kommer jag inte bestämma förrän vi är närmare helgen.

Det här inlägget blev säkert helt galet konstigt, men det får ni ta. Ska unna mig en påse popcorn nu, det går alltid ner. Sköt om er! KRAM


Min bästa vän - riktigt grym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0