Onsdag

Igår var en riktigt hemsk dag. Vaknade när klockan ringde, men det var ju definitivt inte första gången jag vaknade. Natten till igår vaknade jag säkert varje timme. Ena stunden svettades jag och andra frös jag. Feber brukar man ju kalla det, vilket jag hatar. Jag blir så himla seg i hela kroppen av att ha feber och det tar så himla mycket på alla krafter, både fysiskt och psykiskt.

Övervägde faktiskt att stanna hemma från skolan men bestämde mig ändå för att gå. Satt på föreläsning mellan tio och tolv, åt lunch och sedan var det momentforum fram till klockan halv tre. Dagen slutade inte där utan fortsatte med basgruppsträff, som inte varade så länge, men vi kom fram till sakerna som skulle bli gjorda.

Jag var faktiskt ganska risig igårkväll, inte bara ganska heller. Hur som helst så ska jag kanske inte klaga, jag brukar inte vara sjuk så ofta, så det är väl inte konstigt att det slår till så pass rejält som det gör när jag väl blir sjuk. Så kvällen spenderades här hemma i lägenheten. Jag skrev lite grann till arbetet, men hur bra det blev vet jag inte riktigt, hjärnan hänger inte alltid med. Sedan kikade jag på idol och tog det lugnt.

I natt har jag fått sova rätt bra tror jag. Vaknade bara någon enstaka gång. Ställde klockan imorse för att se om man kanske kunde ta sig till skolan idag med, men icke. Jag känner verkligen att jag behövde den här dagen hemma, så kan jag förhoppningsvis gå till skolan imorgon, då vi måste lämna in grupparbetet. Tur att jag har en sån fantastisk basgrupp som ställer upp, jag är inte ett dugg orolig.

Har försökt att plugga lite idag. Bara för att man är hemma och sjuk kan man inte glömma bort allt annat. Det är faktiskt tenta nästa fredag, den 1/10, plus att vi ska lämna grupparbetet och ha muntligt seminarium innan dess. Det kommer nog att gå bra alltihop.

Nu ska jag läsa lite, vila och sedan försöka att fixa någon mat. Det är jobbigt när man inte är sugen på något.

Ha det bra allihopa! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0