Onsdag

I natt kunde jag i alla fall sova. Sov som en stock ända fram till klockan ringde och då ville jag verkligen inte kliva upp. Låg och snoozade, men till slut var det faktiskt dags att kliva upp och klä på sig. Hade det inte varit för att jag skulle träffa Josse på stan så hade jag nog legat kvar ett par timmar till.

Fick småspringa till bussen, sen som man alltid är, men jag hann i alla fall med den. Träffade Josse vid bussen, sedan tog vi en sväng och kikade runt lite och efter det åt vi lunch. Det blev en massa prat om mycket, men faktiskt lite grann om tentan också. En riktigt trevlig stund faktiskt :)

Tror att man måste försöka att inte stressa upp sig över tentan. Man får ta det lugnt, ägna tid till att fundera och sedan göra sitt bästa helt enkelt.

Nu ska jag ta och kika på lite powerpoints och plugga. Sedan ska jag nog ta en paus och unna mig att se one tree hill som kom idag :) Efter det är det väl bara till att plugga ännu mer.

Har tvättid klockan två också. Det gäller att vara effektiv, många bollar i luften.

Vi hörs! :) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0