Onsdag

Tjena!

Igår träffades vi med klassen strax efter åtta för att sätta oss på bussen ut mot Tavelsjös lägergård. Väl framkommen packade vi in all mat som hade handlats och installerade oss i sovhuset.

Efter det började hela lägret. Med diverse övningar och en massa mat så har vi genomgått två väldigt givande dagar. Det var givande både för en själv som individ och för hela klassen. Man lärde känna en hel del och nu kan man till och med namnen på alla, tror jag i alla fall. Man är åtminstone mer framgångsrik nu än tidigare.

Jag tycker att det var ett riktigt härligt läger i alla fall. Det var skönt att komma bort från alla föreläsningar och skolmiljön för ett par dagar och bara ägna sig åt att försöka lära känna varandra. Man känner sig helt klart mer trygg nu än innan man for.

Imorgon är det basgruppsarbete som gäller. Efter det tar jag och åker hem till Härnösand. Ska bli skönt att träffa alla i familjen och vännerna. Längtar som en tok efter hunden med, ska bli kul att se hur hon reagerar när man kommer hem.

Nu ska jag ta och läsa lite artiklar till imorgon. Sedan packa ihop det sista. Vi hörs. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0