Shit..

När man sitter och försöker köra ett tal inför sig själv och inte ens tar sig igenom det då, hur ska det då gå när man gör talet inför andra? Nej, helt seriöst. Måste läsa om och om igen, för att se om det fungerar bättre. Har suttit ett bra tag nu och inledningen känns någorlunda okej nu i alla fall. Resten får jag fortsätta med.

Kanske blir det till och med att prova köra min del inför min sambo? Det kanske vore en bra övning, se om man klarar det åtminstone.

Helt ärligt så tror jag att det kommer gå bra ändå, men man stressar alltid upp sig så mycket innan. Först ut av alla grupper och först ut av alla som ska prata, jag är inte van det, men tror att det är en bra lärdom. Man måste ju våga för att utvecklas som man så fint brukar säga.

Näe, jag ska unna mig att se idol nu, kanske en popcornpåse, sedan är det dags att fortsätta öva. Tentaplugget får ligga åt sidan någon dag till, det är som det är helt enkelt. Ska ju träffa Josse på onsdag och se över det hela lite grann, bra att ha någon att bolla tankarna med :)

Vi hörs, förmodligen imorgon, när allt är över! :)

Kommentarer
Postat av: carro

kul att du tycker det gumman :)

2010-09-27 @ 20:12:09
URL: http://caroliinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0