Söndag

Om en stund är det dags att bege sig till Umeå för ännu en pluggvecka. En rätt krävande vecka skulle jag tro, som kommer att innehålla en muntlig eximination på tisdag och tenta på fredag. Men eftersom vi inte har några föreläsningar nu så har man rätt mycket tid till att plugga. Måste försöka ta vara på den, även om man inte känner sig särskilt motiverad ännu.

Hur som helst så mår jag så himla bra när jag är hemma. Det är helt sjukt. Ändå när man kommer upp till Umeå så vänjer man sig på något vis och det funkar bra där också. Men det finns vissa tveksamheter, eller många, om jag ska vara riktigt ärlig. Men tiden visar alltid hur det ska bli, det brukar den.

Fick sms från mamma och pappa idag. De steker på playan i Turkiet! Jag är faktiskt rätt avundsjuk, men samtidigt unnar jag dem varje minut de får vara lediga också. Dröjer ju ett tag innan jag får träffa de igen, men den som väntar på något gott ni vet.

Nästa helg blir det förmodligen inte till att åka hem hit. Vi har ju tenta på fredagen och det lär ju bli tentafest och annat skoj då. Jag tror nog att det blir riktigt kul det också.

Nu ska jag ta och packa ihop det sista. Sen vara beredd på att åka. Ha det så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0