Söndag

Återigen så har jag haft en otroligt skön helg hemma. Fick torsdagkväll, hela fredagen och lördagen samt nästan hela söndagen hemma, det var guld värt! Även fast jag var hemma förra helgen också så kändes det så himla bra att vara hemma den här helgen också.

Däremot kändes det inte lika lugnt att åka upp idag som det gjorde förra söndagen. Men det är ju så, man ska ha sina dåliga dagar också. Tiden får helt enkelt utvisa för mig vad som är rätt. Bara för att det en dag känns som att det verkligen tar emot så betyder ju inte det att det är helt fel. Vi får se helt enkelt, måste försöka slappna av och sen får tiden visa åt vilket håll det går.

Hur som helst ska jag slå mig ner framför tvn. Följa hur det går i valet, försöka göra lite plugg och sedan sova skapligt. Börjar klockan åtta imorgon, vilket inte känns allt för lockande. Har ganska ont i halsen och tror att jag har haft feber av och till idag. Det bästa för sjuka är ju sömn säger de, så det är väl bara bra att försöka sova mycket.

Det måste ha gått rätt galet till igår dock, med tanke på att jag är lite blåslagen på benet, men det är så det ska vara. Jag ska kanske inte klaga så mycket egentligen, jag slapp ju i alla fall testa på fritt fall till skillnad från vissa andra :D Det blev ju en riktigt lyckad kväll i alla fall :) Tack för det :)

Nu ska jag kila. Vi hörs! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0