Tentaplugg

Ja, mitt liv består mestadels av tentaplugg just nu, men imorgon är det tack och lov över!

Jag tänkte vara duktig idag, så jag ställde klockan på 9 och tänkte kliva upp och börja redan då. När jag sedan väl vaknar är klockan elva och jag har inget minne av att klockan ens har ringt? Måste väl kanske ha slagit av den i sömnen eller något, riktigt knepigt. Ska man se det positivt fick jag ju lite sovmorgon i alla fall, haha.

Näe, nu ska jag ta och göra mig i ordning. Tror att jag ska fara ner på skolan och skriva ut ett par grejer och sedan är det plugg ända till jag inte orkar mer. Jag är både nervös och inte inför tentan. Jag menar, man kan bara göra sitt bästa och mer än så är det inte, men det vore så sjukt jobbigt om man inte skulle klara det och ha omtenta sedan.

Näe, gott folk! Hoppas att ni får en mer roande dag än vad jag kommer att ha! :) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0