Tisdag

Det blev inte många timmars sömn i natt. Även fast jag var riktigt trött när jag la mig någon gång strax efter elva så kunde jag ändå inte somna. Låg och vred och vände på mig ända fram till klockan var tre, sedan somnade jag. Men det var inte så kul när klockan ringde klockan sex imorse då inte.

Hur som helst klev jag upp vid halv sju, riktigt stolt över mig själv faktiskt. Brukar alltid ligga och dra mig in i det sista, så det alltid blir stressigt på slutet. Nu har jag hunnit med att äta frukost i lugn och ro plus att jag har hunnit kolla igenom redovisningen.

Nu väntar en lång dag på universitetet. 8-17 är det schemalagt, men jag hoppas att det kanske går lite snabbare än så. När jag kommer hem ska jag och sambon röja av lite här hemma, sedan blir det till att börja läsa lite inför tentan.

Jag säger ju att den här veckan nog kommer att gå snabbt. Men det börjar pirra lite i magen inför tentan. Man känner att man kanske inte har det greppet om allting som man behöver, men man har ju två hela dagar på sig att sitta och försöka få in det ordentligt. Ska bolla lite idéer med Josse imorgon över en fika, så då kanske fler saker faller på plats.

Längtar redan till nästa vecka. Det ska bli så skönt när det här är över och man kan pusta ut och sedan ta sig in i nästa moment. Jag tror att det kommer att vara lite mer intressant än det som vi håller på med nu i alla fall, eller jag hoppas det åtminstone.

Näe, nu ska jag ta och kila, men innan det tänkte jag bara skriva Grattis Josse! :), tråkigt att kanske ha seminarium hela dagen, men du får kanske en bra födelsedag ändå! :)

Vi hörs. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Josse

Tusen tack! Jag har haft en riktigt trevlig dag faktiskt, trots skola! Det är ni i basgruppen som gjort att den här dagen varit rolig!

2010-09-28 @ 17:39:24
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0