Tisdag

Hej!

Snacka om att dagarna flyter på nu. Igår var det skola fram till tolv, därefter lunch och efter det grupparbete. Allt har flutit på bra, ända till vi skulle hitta de sista grejerna igår, då vi körde fast. Halv fem gav alla upp, då ingen energi fanns kvar. Bättre lycka nu ikväll kanske. Vi har ändå hunnit med oss rätt bra och vi har hela dagen på oss imorgon att jobba, så det kommer att gå hur bra som helst!

När jag skulle fara, eller jag kanske ska skriva flytta, upp hit till Umeå så oroade sig mamma nog över hur jag skulle klara av allt som hade med maten att göra. Jag är ingen storkock direkt, men det är mest för att jag inte tycker att det är speciellt roligt att laga mat. Sedan blir man ju såklart lite lat också.

Men nu har jag bestämt att jag ska laga mat och ha matlåda så mycket som det bara går. Har haft matlåda både igår och idag till lunchen och kommer även att ha en imorgon med. Så det flyter på! Nu har man faktiskt tid att ställa sig vid spisen när man kommer hem, utan att behöva känna att man inte hinner.

Så nu har jag precis gjort klart maten, ska äta upp den och sedan ska jag ta och göra det som ska göras i pluggväg. Efter det ska jag faktiskt unna mig att sätta mig framför tvn och se idol! Hade hoppats på att äta popcorn till det, men det verkar som att micron kanske inte vill samarbeta. Jag hoppas att det inte är nåt allvarligt fel på den, men det luktade lite bränt när jag skulle använda den tidigare. Annars får jag väl helt enkelt nöja mig med chips.

På torsdag far jag hem igen, känns skönt! Det är skönt att veta att man kan åka hem om man känner för det.

Nu ska jag äta, vi hörs! KRAM


Jag kan om jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0