Torsdag

De första jag vill ägna detta inlägg till är min basgrupp. Fy fasen vad ni har varit duktiga :D Så himla skönt att arbetet är inlämnat och klart. Nu är det bara att planera för det muntliga och börja plugga till tentan. Känns riktigt bra att det har gått så passa bra och det känns som att arbetet blev bra också.

Sedan vill jag bara säga att imorgon ska vi träffas med basgruppen igen och efter det bär det av hemåt. Ska bli riktigt skönt att åka hem över helgen, även fast mamma och pappa inte är hemma. Det har varit så himla bra helger, de helger som jag har varit hem, så jag hoppas på en lika bra nu igen.

Mamma och pappa åkte ju till Turkiet igår och jag är rätt avundsjuk. Hur som helst skulle jag också vilja åka. Det finns ju sina planer, men vi får se vad som går igenom av dessa. Time will tell som man brukar säga.

Jag blir påmind om hur bra min och min bästa väns resa till Turkiet var. Tror inte att jag har mått så himla gott en hel vecka i streck. Alla tror typ att vi är galna när vi säger att vi inte drack något under tiden vi var där, men det är faktiskt sant. Det var så skönt att bara vara borta, njuta av underbart väder och att inte behöva passa några tider alls. Längtar tillbaka rätt mycket när jag tänker på det.

Nu ska jag ta och äta. Sedan ska jag försöka att läsa lite innan det är dags för myskväll med idol. Vi hörs! :)


Härliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0