1 augusti

Vi är inne i augustimånad. Känns lite konstigt men samtidigt bra. För varje dag som går kommer jag närmare Turkiet-resan vilket känns bra. Dock skulle jag gärna ha en längre sommar här hemma också, med det kanonvädret som har varit och som fortfarande är.

Vet inte ens om jag nämnde något om bröllopet som vi var på i lördags. Det var i alla fall jättefint. Dock klarade jag mig utan näsduk men det är klart man blev tårögd. Det blev som en liten återträff med gamla klasskamrater och vi hade en riktigt fin stund tillsammans. Är väldigt glad för Erik och Louise's skull, de verkar verkligen lyckliga tillsammans.

Gav bort ett pass på jobbet, det på onsdag. Skulle ha jobbat kväll, men eftersom jag tog på mig ett mördar pass 10-21 på fredagen kände jag att jag lika gärna kunde vara ledig på onsdag. Tur var väl det med tanke på att träningsdagarna har ändrats till måndag och onsdag istället för tisdag och torsdag. Så nu kan jag träna på onsdag och det är ju kanon eftersom jag inte kunde träna idag eftersom jag hade kväll idag också.

Jag har 8 arbetspass kvar till min semestervecka här i Sverige. 8 pass är ju nästan ingenting och det ska bli skönt att få vara ledig igen. Jag hoppas dock att vädret kommer att hålla i sig för som det är nu är det ju helt fantastiskt.

Annars så rullar livet på och jag mår bra. Jag känner mig helt enkelt lyckligt lottad och jag känner mig tacksam för det jag har. Jag har världens bästa familj, bästis och vänner, det är grymt helt enkelt.

Nu ska jag sova :) Kors i taket att klockan inte ens har blivit elva och jag tar och lägger mig. Sköt om er alla fina och var rädda om varandra :) Puss och kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0