11 augusti

Livet flyter på och dagarna likaså. Dock märks det att sommaren är på väg att gå över. Det är inte alls samma värme ute som det varit tidigare veckor och det känns lite tråkigt. I natt när jag åkte hem var det 8 grader ute, 8! Det är ju hur lite som helst, typ höst.

Men än har jag hopp om att det kanske blir lite värme och finväder veckan som kommer. En annan har ju semester då. En jobbdag kvar, imorgon och sedan är det semester. Skönt ska det bli även fast jag inte har något särskilt inplanerat.

Annars så uppskattar jag de små sakerna i livet lite extra för stunden. Man är mycket gladare om man kan göra det och det är väl kul. Givetvis uppskattar jag de större sakerna i mitt liv också, men det är ju så självklart så det hade jag knappt behövt skriva.

Magnum double har kommit tillbaka i glassdisken och som jag har längtat! Igår när jag såg det var jag såklart tvungen att köpa en på en gång. De är så himla goda och jag blev överlycklig när jag såg min skönhet ligga där i kylan.

Dessutom har Jossi och Viktor köpt hus. Nu är det klart allting och jag är riktigt glad för deras skull. Det är väl såklart en del som behövs göras där och kommer inte att vara sen med att hjälpa till. Det dröjer väl ett tag innan de får flytta in, men den som väntar på något gott som det så fint heter..

Näe, nu ska jag nog ta och försöka sova. Min förkylning är så gott som borta och det bådar gott inför helgen och veckan. Hoppas att alla ni andra också mår bra! SKöt om er. Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0