13 augusti

Igår var det sista jobbdagen innan semestern. Jag kan ju säga att det känns riktigt bra att ha sparat en veckas semester till nu. Har dock inget speciellt inplanerat så det får bli lite som det blir och det känns bra skönt det också.

Invigde semestern med fredagsmys igår. Nu har jag sett alla Harry Potter- filmerna och har bara den som går på bio kvar. Nu slipper man skämmas att man inte har sett dem. De är väl ganska bra egentligen men eftersom jag inte är så mycket för såna där fantasy-filmer så är jag väl inte det största fanet, men de är ändå bra.

Idag blir det till att greja lite hemma. Har precis knåpat ihop ett musikquiz till kvällens festligheter och jag hoppas att det blev bra. Nu ska jag klä på mig och sedan göra lite nytta. Det blir nog till att se på lite fotboll när syrran har slutat också och sedan bär det av till Emma på partaj. The boppers spelar på Hamnkrogen ikväll så jag tror att kvällen kommer att avslutas där nere.

Nu ska jag kila. Ha en fin helg för det tänker jag ha! :) Pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0