15 augusti

Vädret suger, det blåser och regnar rätt rejält. Tur att jag tog vara på lite soltimmar igår när det faktiskt var en riktigt fin dag vädermässigt. Jag hoppas i alla fall att det slutar att regna snart, annars är väl träningen i farozonen ikväll. Planen lär inte må så bra av allt regn.

Annars har jag inte så jättemycket att säga mer än att jag är rätt förvirrad i nuläget. Det är lite svårt att veta vilket ben man ska stå på och vilket beslut man ska ta, ungefär den känslan. Jag vet bara att jag inte orkar med det här hur länge som helst.

Om sisådär en timme ska jag ge mig ut i skitvädret. Är tvungen att åka till stan en sväng för att fixa lite inför helgen. Nog för att jag kommer att åka till stan senare i veckan också, men ska passa på att träffa Marris och Cilla ett tag så ska vi hjälpas åt. Innan dess måste jag ta ut hunden också, vilket inte är en hit i det här vädret.

Näe, ber om ursäkt att det blev ett ointressant inlägg idag, men har ingen vidare fantasi för stunden. Sköt om er och ha en fin dag! :) Pussar och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0