16 augusti

Vädret är väl sisådär idag också. Det regnade tydligen jättemycket imorse (när jag sov) men efter det har det varit uppehåll och oväntat varmt. Hoppas att det är slut på regnandet nu, det ska ju tydligen vara finväder imorgon och torsdag så då får man passa på att pressa lite grann.

På torsdag är det bortamatch mot MG83. Det är en bra bit och åka och det kommer att bli en lång kväll. Det är ju tur att man har semester och har all tid i världen alla dagar den här veckan :) Till helgen blir det lite festligheter och jag hoppas att vädergudarna kan vara lite snälla mot oss då också.

Igår tränade jag av mig lite ilska och mitt dåliga humör (snacka om att ha vaknat på fel sida). Det var skönt, fastän att det regnade en hel del. Efter det sågs jag, Cilla och Marris för en filmdate. Vi såg Trust, som var bra men som fick en att tänka en himla massa också. Det finns mycket idioter ute i världen minsann och det känns lite skrämmande.

Ikväll ska jag träffa Carro för första gången på riktigt länge. Det blir väl myskväll, säkerligen med en hel del prat men säkert också gott att tugga på, som alltid :)

Nu ska jag kila, vi hörs! :) Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0