17 augusti

Sommaren har inte riktigt försvunnit ännu! Idag har det varit en stekardag. Har legat ute sedan klockan elva och nu har jag precis kommit in och hunnit duscha. Stundtals har det varit enormt varmt faktiskt och hoppet om att det finns några fler såna här soldagar kvar har ju kommit tillbaka.

I alla fall så myste jag ju med Carro igårkväll. Längesen och det var välbehövligt. Den rackarn flyttar ju till Ånge i mitten på september vilket känns tråkigt, men samtidigt är jag ju glad för hennes skull. Vi beställde mat och såg på Mirrors 2 på canal+.

Träningen ikväll blev inställd pga det dåliga vädret som varit, planen lär inte vara allt för fräsch. Istället ska vi ses för ett litet möte. Det är ju match imorgon med samling kvart i fyra. Så imorgon ska jag käka lunch med Katarina och några fler innan hon åker tillbaka till Luleå på fredag och sedan är det bara matchen som gäller.

Måste ta och skaffa skype också, så jag kan prata med Linnéa borta i Norge. Kanske skulle ta och göra det nu.

Hoppas att alla ni också har haft en fin dag! :) Vi hörs. Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0