18 augusti

Imorse när pappa ringde och väckte mig var det som att ögonen inte ville öppnas. Snacka om att det sved och var irriterat. Klokt beslut att ta glasögonen på sig under dagen så man kan ha linserna på sig ikväll under matchen.

Var och käkade lunch med Katarina, Emma, Sanna och syrran idag. Blev på rutiga idag och det känns lite oekonomiskt att jag ätit lunch ute flera gånger den senaste veckan, men man måste ju unna sig ibland också. Blev en kycklingsallad idag istället för tex-mex som det nästan alltid blir i vanliga fall.

Nu ska jag ta och packa ihop mina grejer för match. Vi har samling klockan fyra och ska åka bort till mitt i ingenstans och spela mot MG83. Skönt är det i alla fall att vi åker buss så man slipper köra någonting. Blir väl dock en sen kväll men det gör inte så mycket eftersom jag kan sova ut imorgon.

Snart är det helg och jag tror att den blir riktigt rolig. Sedan blir det lite jobb till veckan innan jag är långledig och det är inte alls länge kvar till vi åker till Turkiet. Det låter kanske länge när man säger att det är ungefär fyra veckor men jag vet att de bara kommer att susa förbi.

Nu ska jag ta och packa, sen blir det mat och sen blir det hejdå. Sköt om er! :) pussar och kramar.



8 oktober blir det Winnerbäck i Umeå, awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0