19 augusti

Det blev tyvärr en förlust igår med 3-0, men alla kämpade på bra trots det så det kändes inte allt för farligt. Bussresan var inte alls så dryg som jag minns den heller, så det mesta gick faktiskt bra igårkväll. Slocknade bra snabbt när jag väl lagt mig och det redan innan klockan tolv.

Idag vet jag inte alls vad som kommer att hända. Ska ta och kliva upp till att börja med så får vi sedan se vad dagen har att erbjuda. Jag måste ta och klura ur vad jag ska ha på mig imorgonkväll i alla fall, vilket alltid är så himla drygt men det löser sig alltid till slut.

Näe, jag har nog inte så mycket vettigt att skriva idag, så jag avrundar här. Hoppas att ni får en fin dag :) Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0