24 augusti

Igår var första jobbdagen efter semestern. Skulle egentligen ha jobbat i måndags med men skulle till doktorn en sväng så jag och Jossi bytte dagar, vilket innebär att jag jobbar imorgon också innan jag är ledig fyra dagar.

Nu håller jag mest tummarna för att jag kommer att kunna ha linser till helgen då det är match. Steff fyllde år igår så det kommer bli lite födelsedagsfest på lördag också. På söndag kanske jag ska försöka komma iväg och antingen fiska lite eller hitta på något annat trevligt, bio kanske.

Det är tre veckor kvar till Turkiet. Jag känner mig dock bra tom idag. Ska ta och städa undan på rummet nu, äta något och ta vara på lite sol innan det är dags att gå på jobbet.

Nu ska jag kila. Sköt om er. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0