26 augusti

Igår var det löning och snacka om att det var på tiden. Jobbade 14-19 och efter det åkte jag för att käka middag med brudarna innan några utav dem åker tillbaka till sina pluggorter. Det var en mysig stund och vi hade en hel del att prata om och det åts både varmrätt och efterrätt.

Man fick passa på att lyxa till det man vet ju inte hur länge det dröjer innan vi sitter sådär samlade igen. Det var dock tråkigt att Katti hunnit åka tillbaka till Luleå redan. Men det kommer fler gånger framöver då vi kan samla ihop alla.

Jag tror i alla fall att det är dags att formatera om min dator snart. Ska se om det kanske finns en vänlig (teknisk) själ som skulle kunna hjälpa mig med det.

Annars så var jag i Birsta idag med beanie m.m. Jag skulle ju hitta en hel del tänkte jag, men det blev väl inte riktigt så inte. Kom hem med ett par shorts, det var i stort sett det enda jag handlade där nere. Billigt för plånboken men jag var dock mindre nöjd.

När jag kom tillbaka till stan hittade jag faktistk mer saker än jag hittat i Birsta. Otroligt konstigt det där. När man väl är på jakt hittar man typ ingenting medan man hittar hur mycket som helst när man inte behöver något. Jag köpte i alla fall ett sällskapsspel - upp till bevis. Det är riktigt roligt. Sedan införskaffade jag ett par springskor, vilket innebär att jag inte har så mycket att skylla på när det gäller springning längre.

Vi hämtade även ut pengarna till Turkiet idag när vi ändå var i Sundsvall. 19 dagar kvar, det närmar sig snabbare och snabbare. Det ska bli otroligt skönt att komma bort en vecka. Förhoppningsvis rusar inte tiden lika snabbt där, men risken finns ju att man helt plötsligt står där och veckan bara har susat förbi. Huvudsaken är att vi får njuta lite och må gott.

I övrigt har det hänt både det ena och det andra de senaste dagarna. Det är stunder som dessa som jag verkligen inser hur lyckligt lottad jag är som har just den bästa vän som jag faktiskt har. Jag vet såklart att jag är lyckligt lottad när det gäller det i andra fall också, men vissa stunder är extra speciella. Du är bäst Josefine.

Jag är helt enkelt sjukt lyckligt lottad som har så fina vänner och sån fin familj. Ni är guld värda allihopa och jag är tacksam över att jag har er i mitt liv. Alla borde få ha såna som ni i livet :)

Nu ska jag slappa lite mer och tagga inför match imorgon! Sköt om er. Pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0