28 augusti

Igår var det match, hemma mot Domsjö. Det gick ju som det gick. Efter en urusel första halvlek och 6-0 i baken så kändes det inte speciellt roligt. Vi gick dock in och vann andra halvlek med 2-0, matchen slutade alltså med förlust, 6-2.

Efter att ha lirat klart och duschat åkte jag och Marris till Bönan och käkade. Sedan gjorde vi oss klara och drog vidare till Steff som fyllde år tidigare i veckan. Det blev en riktigt trevlig kväll med många goa skratt. En sväng på krogen och sedan skjutsade Laura hem mig, snäll som hon var.

Idag håller jag mest på att städa och tar det bara lugnt. Funderar fortfarande på om jag ska orka inviga springskorna ikväll, det skulle ju kunna behövas. Dock är jag rätt mör i kroppen efter att ha spelat hela matchen igår, min kropp är inte direkt van en sån på frestning. Så vi får allt se hur det blir med springturen, det är ju träning imorgon i alla fall.

Näe, nu ska dammsugaren och skurvattnet fram. Sköt om er och var rädda om varandra. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0