29 augusti

Ligger i soffan framför tvn och ser på friidrotts-VM. Det är väl egentligen inte jättekul att titta på men rätt roande stundtals. Igår var det helt galet att Bolt tjuvstartade på 100m och blev diskad. Jag tror nog att de flesta var chockade, inte minst han själv. Snacka om att bli besviken på sig själv när man misslyckas på det där tråkiga sättet.

Ikväll ska jag träna fotboll. Resten av dagen och kvällen ska jag bara slappa. Jag känner att jag inte har så himla mycket ork till annat just idag. Vet faktiskt inte varför jag känner mig så slö och slapp egentligen, men det är väl bara så vissa dagar helt enkelt.

Jag invigde aldrig springskorna igår. Istället städade jag och gjorde lite annan nytta, så jag får inviga dem en annan dag. Jag hade ju dock på mig de nästan hela kvällen för att känna om de verkligen var bra, inte för att jag tror att det räknas, hehe.

Jag har i alla fall hittat en film som jag kommer att vilja se på bio, "jag saknar dig". Boken läste jag för många år sedan och jag tror att filmen kommer att vara riktigt bra. De säger ju alltid att boken är bättre men eftersom det var så längesen jag läste den så har jag inte så höga förväntningar och inte heller så mycket att jämföra med.

Näe, det blev inget jätteintressant inlägg nu, ber om ursäkt för det. Nu ska jag kila. Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0