3 augusti

Igår jobbade jag 10-15 och efter det passade jag på att lägga mig ute i solen ett tag. For sedan och tittade på när BIK spelade match, väldigt spännande .. eller inte. Matchen slutade 17-2 och det var egentligen inte ens roligt att titta på. Tänk att man kan vara så jäkla överlägsen i division 3, det är ju i och för sig ganska roligt.

Efter det blev det filmmys med en mysig person. Håller på att beta av alla Harry Potter-filmerna och nu tror jag att vi har två eller tre kvar bara, här går det undan. De är ju faktiskt bättre än vad jag trodde förut, men ändå inte riktigt min stil, men man måste ju ha sett alla, så är det ju bara.

Idag har jag varit ledig. Hade lovat Sofia att vi skulle på stranden så jag tog med henne och Ramsus till smitingen. Det blev en skön dag och brännan har nog bättrats på lite i alla fall. Eftersom det fläktade rätt bra blev det inte allt för varmt och därmed inget dopp men det var skönt i alla fall.

Nu måste jag gå och se om pappa kan knäcka till mig lite också ska jag försöka tigga åt mig lite massage. Sköt om er! Pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0