30 augusti

Sov allt för länge idag igen. Jag måste försöka få lite rutin och komma upp tidigare på morgnarna. Men det är ju så himla lätt att sitta uppe allt för sent och se på film eller serier och sedan sova längre på förmiddagen.

Nu har jag precis kommit från jobbet och det gick rätt snabbt att jobba idag. Det märks dock att det är slut på alla semestrar, det är inte alls lika mycket folk som det har varit under sommaren.

Den här tiden om två veckor håller jag nog på att packa det sista. Sedan kommer vi att bila ner till Stockholm och Arlanda under natten. Just det längtar jag väl kanske inte allt för mycket till, men jag längtar definitivt till Turkiet.

Ikväll blir det i alla fall en lugn myskväll. Kvalitetstid. Vi hörs. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0