31 augusti

Det får bli ett snabbt inlägg idag. Jag ska alldeles snart gå på jobbet och jobba fram till sju för att efter det träna fram till strax innan klockan nio. Efter det blir det lite myskväll igen (mysa är bra) och sedan ska jag försöka komma i säng lite tidigare än igår. Det kan bli en svår nöt att knäcka men det kan ju vara värt ett försök i alla fall.

På fredag ska vi ses hemma hos Carro. Eftersom hon flyttar i mitten på september så ska vi ses och ha lite partaj och spelkväll. Det kommer kännas både roligt men samtidigt lite sorgligt. Men Ånge är faktiskt inte allt för långt bort och det finns gott om möjligheter att ses ändå.

Nu ska jag kila på jobbet. Det sista ska inventeras idag och jag hoppas att det går snabbt. De har trots allt hunnit förbereda mycket så det ska nog inte vara några problem att bli klar i skaplig tid.

Keep in touch! Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0