7 augusti

Dagarna flyter på med jobb och fina människor. Har dragit på mig en elak hosta nu och risken finns att den årliga förkylningen (som jag drabbas av typ en gång per år) är på gång. Det är väl i och för sig lika bra att den kommer nu, så slipper jag den när vi ska till Turkiet.

Igår var det sen inflyttningsfest hos Cilla och det var trevligt. Även om man var bra sugen på att festa så var jag nykter och det tackar jag för. Får spara mig till nästa helg då jag går på semester istället. Var väl hemma runt halv tolv och då var det bara att hoppa i säng direkt.

Ska jobba kväll idag och imorgon är jag ledig också efter det är det en rätt skön jobbvecka faktiskt. Sedan kör vi en veckas semester och efter det tre veckors jobb innan det är dags för resan. Det kommer nog att gå jättesnabbt.

Nu ska jag ta och äta något. Sköt om er. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0