8 augusti

Det är måndag och en ny vecka. Jag är ledig och när jag har jobbat tisdag till fredag den här veckan så är jag redo för semester. Jag kommer att ha ledigt en vecka och sedan kommer jag väl att jobba ungefär tre veckor innan det är dags för Turkiet. Tiden går himla snabbt faktiskt även fast man tycker att det känns som att det är länge kvar.

Om 37 dagar är vi alltså i Turkiet. Sol, värme, ledighet, bad, godricka, all inclusive och grymt sällskap. Det låter som att det är bäddat för en oförglömlig resa, right?

Annars så har jag käkat lunch med min bästa idag. Har också handlat lite och efter det har jag bara slöat. Vila är ju tydligen den bästa medicinen när det gäller sjuka. Så det blir mest vila hela dagen och kvällen. Ska på träningen en sväng snart (och nej, jag ska inte träna), men sen blir det bara slappning i soffan.

Sköt om er gott folk och håll er undan förkylningar! :) Pussar och kramar.


Genom med- och motgångar, tårar och skratt -bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0