,

Just ja.. Måttligt besviken jag blev igår när jag hade fikarast på jobbet. Sitter där och bläddrar i kalendern i telefon och sätter nästan fikat i halsen. Jag har räknat fel på en hel vecka när det gäller Turkiet. Det är alltså först idag som det är 6 veckor kvar till vi är där.

Nu går ju ändå dagarna och veckorna så pass snabbt så det gör inte så mycket, men just då var besvikelsen enorm.

Imorgon ska jag spela fotbollsmatch också för första gången på hur länge som helst. Eftersom målvakten var sjukt var det så illa att jag skulle ha behövt stå i mål, men eftersom Camilla mår bättre så slipper jag det och får spela ute istället. Tack och lov. Vi får väl se om man håller måttet imorgon då, det känns som att det kommer att bli roligt i alla fall.

Nu ska jag få massage av min älskade babysis. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0