,

Ni ser hur otroligt bra det går för mig att komma i säng i tid va. Klockan närmar sig ett och jag sitter här helt utan anledning egentligen. Hade jag varit någorlunda smart hade jag lagt mig när Jossi åkte vid elva, men såklart ska jag ska jag verka korkad och har ännu inte kommit i säng, trots att det har gått två timmar.

Jag har i alla fall haft en bra dag. Först handling och jobb sedan myskväll med Jossi. Kvällen till ära hade mamma bakat äppelpaj (marschansås med äppelpaj) och jag hade ordnat det riktigt lyxigt med morötter, poppisar och dipp. Tisdagslyx de luxe.

Vi såg filmen limitless ikväll. Jag hade skyhöga förväntningar på den och den var ju klart sevärd. Dock var den inte fullt så bra som jag hade hoppats på, men man kan ju inte få allt. Jag menar, riktig mysfaktor på rummet med ljus, en bästa vän, gott att äta och dricka, jag klagar inte. Är det vad som kallas kvalitetstid?

Lars Winnerbäck strömmar genom högtalarna nu och jag tror att det är dags att kasta in handduken. Har haft en bra pratstund med Linnéa som är hundratals mil bort i Stavanger. Nu är det inte allt för länge till hon kommer hem och det ska bli skönt.

Näe vet ni, nu ska jag sova. Imorgon kommer det bli jobb, fotbollsträning och mys. Återigen en bra dag på schemat och den här veckan är efter det halvvägs förbi också. Hoppas att ni sover gott där ute. Natti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0