1 december

Ja gott folk, nu är vi inne på sista månaden på det här året också. Jag kan inte sluta tycka att tiden har gått nästan för snabbt, det känns som att det var igår vi stod inför jul- och nyårsfirande. Nu är vi här igen och snart går vi in i 2012.

Hur som helst så är det en månad kvar av året och man kommer hinna med lite till det här året. Det känns som att det kommer att bli en hel del mys den här månaden, med nära och kära. Folk som kommer hem från diverse pluggorter och så vidare, vilket kommer bli grymt.

Snön lyser fortfarande med sin frånvaro. Det är fem grader varmt ute och det har regnat av och till. Det öser väl inte ner lika mycket som igår, men det är ju inte bra väder heller direkt. Jag hoppas nästan att vi får lite snö snart igen, även fast jag inte är något stort fan av vintern, men allt är bättre än det här gråa och trista.

Julklapparna börjar bli inhandlade. Visst, man har en del kvar att köpa, men jag är ute i mer god tid i år än tidigare. Så säger jag nästan varje år och ändå står man där likt förbannat nästan sista dagen och har någon kvar.

Nu är det snart dags för jobb fram till klockan sju. Åt sista penicillinet idag också, så det känns skönt. Ska tillbaka till sjukan och göra något prov till veckan så är det nog färdigt med all sjuka sedan. Sköt om er och ha en bra dag. Kramar.

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh hoppas hon har rätt! Det skulle vara hur kul som helst om den visades nästa år :)

2011-12-01 @ 17:28:53
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0