11 december

Imorgon är det måndag igen. Det känns som att helgerna bara blåser förbi. Veckorna går ju också otroligt snabbt så snart är det helg igen. Var har det här året tagit vägen? Det är snart slut och vi går in i ett nytt spännande år.

Igår hade vi julfest med jobbet. Vi åkte till Hemsö-fästning och det var en riktigt trevlig kväll. God mat, gott att dricka och otroligt fint sällskap.

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att kila på jobbet. Känns rätt drygt att jobba kväll idag, men det är ju trots allt inte så ofta man behöver göra det på varken lördagar eller söndagar.

Imorgon hoppas jag att vädret är ungefär som idag, men det ryktas ju om att det ska snöa lite grann. Så länge det bara blir lite snö och inget kaos så går det också bra. Jag ska ju nämligen fixa lite grejer imorgon och det kan vara bra om vädret inte förstör planerna.

Annars så är allt bra. Ska försöka fixa det sista julklapparna nu i veckan så man slipper stressa. Om två veckor har julafton varit och det känns overkligt.

Men nu ska jag ta och göra mig redo. Hard work work. Sköt om er. Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0