13 december

Idag är det lucia. Det är ett år sedan vi var och tittade på när Sofia och resten av niorna lussade på skolan. Tiden går bra snabbt alltså. Det är alltid så fint i stan på lucia - tända marschaller överallt.

Igår var det en lång dag. Upp skapligt för att lämna prov på sjukan, efter det blev det Sundsvall och Birsta. Lite möbelskruvning i beanies lägenhet på det och sedan julmys hos Nolle. Kvällen igår var himla mysig - det åts, skrattades och pratades en hel del.

Det känns skönt att jag har handlat de flesta julklapparna redan. Visst har jag några stycken kvar men det ska nog inte bli några problem att fixa. Det är ju några dagar kvar innan behöver börja få panik. Vissa har jag trots allt knappt handlat någon julklapp så jag känner ändå att jag är ute i god tid.

Idag var jag återigen och lämnade några prover, bjöd syrran på lunch och sedan blev det jobb. Nu ska jag åka och kika på träningen sedan får vi se vad det blir. Sköt om er! Kramar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0