19 december

Oj vad dagarna går. Ny vecka. Det blir bara en till måndag efter den här innan det är dags för ett nytt år. De senaste dagarna har jag myst en himla massa med fina människor och det blev förutom fredagen en lugn och skön helg.

Det snöar ute nu. Vi fick rätt mycket snö igår faktiskt och nu verkar det komma mer. Det regnade igår kväll så det är rätt slaskigt ute, men vi kommer förhoppningsvis att få en vit jul trots allt.

Var uppe med tuppen imorse och fick massage av favvo-Mona. Efter det blev det en tur till sjukan och dit ska jag tillbaka imorgon också. Det känns inte helt okej i njurtrakterna och eftersom jag var sjuk för ett tag sen är det väl lika bra att kika på det. Att ta det säkra före det osäkra kan vara bra ibland, istället för att man måste bli jättejättesjuk innan man går dit.

Hur som helst så funderar jag starkt på att ha en nykter juldag. Då slipper jag byta jobb på annandagen och om jag ändå inte mår riktigt hundra så är det väl också det smartaste alternativet. Man kan ju ha kul och umgås ändå. Men jag hinner nog ändra mig både en och två gånger till innan jag slutligen har bestämt mig för hur jag ska göra.

Nu tänkte jag faktiskt ta en powernap. Jobb sedan 14-19 och efter det tror jag att det blir mys. Vi hörs. Kramar.



Nog tusan längtar man tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0