20 december

Fullt upp nu innan jul. Jobb varenda dag och dessutom ska man helst hinna med att umgås och träffa alla fina innan dess också. Nästa gång jag är ledig är på söndag - juldagen. Om det blir lite festligheter eller inte återstår att se, men just för tillfället står jag fast vid att det blir lugnt. Har fortfarande morgonpasset på annandagen.

Jag är rätt sugen på att köpa en egen bil faktiskt. Nog för att jag får låna mammas och pappas väldigt ofta, men ibland känns det jobbigt att behöva fråga. Visst är det en massa kostnader med en egen också fast det vore ändå skönt med en egen. Tål att funderas på.

Inga planer ännu inför nyår. Det återstår väl bara att se vad som kommer upp på tapeten. Både nyår och juldagen känns lite överskattade faktiskt, men samtidigt så vill man ju fira in det nya året på ett riktigt bra sätt. Funderar faktiskt på att äta och ha det mysigt här hemma till att börja med i alla fall, så får vi se vad det blir efter det.

Jag som alltid brukar skriva en sammanfattning om året som gått måste väl kanske göra det i år igen. Dock tänker jag inte skriva ett lika långt som förra året utan det får bli en kortare version.

Nu ska jag ta och äta något. Jobb ikväll. Sköt om er och ha en bra dag! :) Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0