26 december

Det är nästan en vecka sedan jag skrev senast. Dåligt kan man kanske tycka men det har varit minst sagt fullt upp.

Igår var det juldagen, vilket i vanlig ordning innebär utekväll med hemvändare. Dock bestämde jag mig för att bara vara med på förfesten, nykter för att sedan åka hem och sova. Skadeglad mot alla som mår skit idag.

Givetvis hade jag också gått ut om det inte vore så att jag skulle jobba nu på morgonen. Det jag inte visste igår var att det skulle bli en himla storm i natt och att den fortfarande håller i sig, vilket ger resultatet att vi är strömlösa.

Jobbet får alltså vänta till strömmen är tillbaka, annars går det inte att göra någonting. Det är glashalt ute och till och med Selmis ville in snabbare än ögat.

Det må låta som att jag är bitter, men inte alls! Jag är glad och till freds med det mesta. Julen har varit bra och det känns som att nyår kommer att bli kanon den också.

Sköt om er så hörs vi snart igen. Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0