28 december

Efter en tur till Birsta kom jag hem med en ny jacka, nya skor, nytt linne och en ny tröja. Tanken var ju att jag skulle använda upp mina presentkort på Birsta, men eftersom jag köpte jackan på Stadium och skorna på Skopunkten så har jag mycket av presentkorten kvar.

Jag hade väl inte tänk att köpa en jacka men jag fastnade direkt för den här när jag såg den, så det fick bli den. Den var ju trots allt nedsatt med flera hundralappar och det var längesedan jag köpte en jacka senast.

Nu blir det till att försöka snåla lite. Det är alltid en lång väntan innan januari-lönen trillar in på kontot så det känns som att det är klokt att vara lite ekonomisk framöver. Visst kommer det att gå pengar över nyår och sådär, men man får väl tänka sig för helt enkelt.

Det är snart dags att gå på jobbet för att jobba sista dagen det här året. Jag måste erkänna att det känns lite drygt att gå och ställa sig för att jobba kväll idag, men samtidigt slapp jag kväll i måndags så jag ska inte klaga. Tiden brukar gå rätt snabbt och när jag ändå kommer att få vara ledig fem dagar när den här dagen är över känns ju mer än bra.

Vi hörs! Kramar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu när du har kameran kan du väl lägga upp bilder på det du köpte ;)

2011-12-28 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0