8 december

Blev väckt av lillasyster imorse som hade försovit sig. Jag som tänkte ta en liten sovmorgon till i alla fall klockan tio plus en stunds snoozning, blev väckt halv och fick kliva upp och skjutsa. Det är ju i och för sig bra att man kommer upp i tid men jag har vaknat av och till hela natten pga hosta. Går den inte över snart får jag helt seriöst något bryt.

Om drygt en timme ska jag bege mig till stan igen för några ärenden med mamma. Säga vad man vill så får jag oftast låna bilen när jag behöver den, men ibland krockar det så vi behöver den samtidigt och då får man lösa det också, vilket oftast går riktigt bra :)

Det snöade rätt mycket igår när jag slutade jobba. Idag är det rätt mycket vitt överallt och det är klart det är mysigt. Det är bra mycket ljusare nu än vad det var ute för ett par veckor sedan. visst svär man alltid då man måste sopa bilen och skrapa rutorna, men i övrigt är det rätt mysigt.

Ikväll tror jag att det bara blir till att mysa ner sig framför tvn. Det känns som det hetaste alternativet just nu i alla fall. Kanske att man skulle ta och kika på modo-linköping, det går ju faktiskt rätt bra för modo just nu. Jag ska inte säga något definitivt, men förhoppningsvis kanske vi slipper floppen från förra året, då modo kom sist och fick kvala för att hålla sig kvar i serien.

Fick det nya hudvårds-set'et för ett par dagar sedan. Svårt att säga om det har gjort någon skillnad. Ser väl inte direkt bättre ut men man behöver nog ha använt det ett tag för att se någon skillnad också. Förhoppningsvis funkar det här bättre än det föregående i alla fall och om inte så löser sig det också :)

Nu ska jag göra mig i ordning, snygga till mig lite (kan behövas). Keep in touch! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0