,

Ibland överraskar man till och med sig själv. Jag sitter och kikar efter .. klänningar! Det är väl inte riktigt min starka och bästa sida det här med klänningar men samtidigt tycker jag att det kan vara kul att klä upp sig ibland. Det är ju alltid roligt att vara lite extra tjusig vissa tillfällen och varför inte vara det vid jul och nyår?

Tiden bara flög iväg på jobbet idag och det kommer att gå minst lika snabbt resterande dagar av året. Det kommer bli mycket resande fram mot helgen och i mellandagarna, så folk kommer det nog vara gott om. Det är roligt när det är mycket och allt flyter på.

Mamma står vid spisen och gör julgodis. Nog tusan tror jag att det blir till att provsmaka (man måste ju se om det är lika gott som alla andra år).

Nu ska jag kika vidare, hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0