10 februari

Det är torsdag och jag har jobbat första och näst sista passet för den här veckan. Det gick bra och imorgon har jag kväll, vilket inte heller borde vara några problem. Sedan är jag ledig helgen vilket ska bli skönt.

Vad helgen har att bjuda på återstår att se. Vissa pratade om utgång och vissa pratade om myskväll på lördag eftersom Emma är hemma. Vi får väl se vad det blir av allt helt enkelt. Hur som helst så blir det till att ta det rätt lugnt för mig.

Tog även tag i att städa av rummet när jag kom hem från jobbet. Precis när jag skrev den där meningen slocknade hela huset (förmodligen hela jobbet med) eftersom telefon ringer nu. Men det gick snabbt att strömmen kom tillbaka här hemma i alla fall, skönt var väl det.

I övrigt är jag lite förvirrad. Ibland känns det som att man inte alls vet var man har folk. Jag menar, även om man känner de så himla bra så känns det ibland som att man inte känner de alls, det är galet. Tur är det ju i alla fall att man vet vilka man kan räkna med, det är väl huvudsaken.

Sedan tycker jag väl som alla andra att den här snöstormen kan försvinna. Det var ju så bra innan, när det var fina dagar utan att en massa snö behövde komma. Så jag hoppas att det bara är idag som det kommer att vara såhär och att helgen kommer att bli fin, det vore ju toppen.

Nu ska jag kika klart på hockeyn. Hoppas att ni mår bra! :) Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0