11 februari

Jösses, jag sov på tok för länge idag. Jossi och Viktor kom förbi och då låg jag fortfarande, medan de hade hunnit vara till Sollefteå och tillbaka. Så går det när man har lite svårt att somna och har varit sjukis. Det är skönt att sova sig frisk minsann.

Nu mår jag i alla fall betydligt mycket bättre än tidigare i veckan, så det känns skönt. Vädret är strålande idag också, så lite dåligt samvete får man att man inte är ute och njuter av det, men det gör en glad även fast man ser det inifrån också :)

Blir ju till att jobba 15-21 idag och sedan är jag ledig både lördag och söndag. Madde ska på Håkan Hellström ikväll, så det blir Lasse jag kommer att jobba med idag vilket lär bli roligt.

Helgen är fortfarande helt oklar, så jag hoppas att det visar sig vad det blir för något snart. Jag tycker alltid att det är skönt att veta lite i förväg så man kan planera lite, men samtidigt är det väldigt roligt med spontana grejer med, så det är vilket som det där.

Imorgon måste jag i alla fall bege mig en sväng till stan och fixa lite. Men nu ska jag ta och fika lite grann. Sköt om er folket! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0