13 februari

Hej alla glada!

Jag ber om ursäkt att jag valde bort er igår, men jag har faktiskt riktigt bra anledningar till det. Först så åkte jag in till stan för att göra några ärenden och för att möta upp Emma och fler brudar för fika klockan 14. Vi satt i över två timmar. Vi fikade och pratade om allt möjligt mellan himmel och gjord. Det var en riktig bra stund med kära vänner.

När jag åkt hem var jag inte hemma länge innan jag åkte hem till Emma för lite mys- och spelkväll med henne och några fler. Det bjöds på en hel del skratt och mitt liv förlängdes ytterligare några år.

Efter att ha varit hos Emma så åkte jag och köpte semlor till mig och Carro. Hon hade varit på träning och hennes humör var inte på topp men det blev såklart bättre när jag dök upp med gotta. Vi pratade av oss en hel del och det kändes skönt, Caroline är en så himla fin vän.

Annars då? Ja, idag har jag varit med bönan en stund. Vi käkade donken-mat och var och kikade på handboll, herrarna. De förlorade dock så det var inte lika roligt att titta som sist. Men vi träffade i alla fall Lunken, det var riktigt kul :)

Ikväll tog jag med mig lillasyrran och åkte till Jossi och Viktor. Vi såg på solsidan och åt chokladpudding och så. Mysigt var det och det var längesen vi träffades sådär.

Det var min helg i ord. Hoppas att ni hade en bra helg, för det hade i alla fall jag! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0