14 februari

Alla hjärtans dag.

Jag tänker tillägna det här inlägget åt mina nära och kära. Mina vänner och min familj. Ni betyder verkligen allt för mig och jag hade inte varit den person jag varit idag om det inte hade varit för er. Allt ni gör och att ni finns där får mig verkligen att inse hur lyckligt lottad jag är att jag har er, så jag vill bara säga att jag älskar er och att jag är oerhört tacksam över att jag har er.

Så, annars är väl inte den här dagen så speciell, eller? Klart det hade varit annorlunda om man hade haft en lover, men alla har ju inte det och där inkluderas jag. Så till er som har det så hoppas jag att ni får en mysig dag, själv ska jag spendera kvällen på jobbet.

Sköt om er och var rädda om era älskade. Vi hörs! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0