18 februari

Återigen har jag dissat er en aning, men ni är väl vana vid det här laget. Slänger i alla fall ur mig en ursäkt, till er som verkligen inte gillar att jag struntar i bloggen ibland, hehe.

Det har varit två bra dagar nu i alla fall, både igår och idag. Mina lediga dagar har jag alltså utnyttjat fullt ut. Det känns som att varenda minut har varit tillägnad något och det är ju roligt, för då hinner man med en hel del. Måndag tänker jag nog inte göra många knop i alla fall utan bara slöa och mysa.

Jag har i alla fall otroligt många fina vänner, som jag uppskattar så himla mycket. Alla är så bra på sina egna vis och jag känner bara att jag är så himla lyckligt lottad som har allihopa, jag hoppas att ni vet det.

Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon. Det blir lugnt och nyktert denna helg också, vilket känns skönt eftersom jag jobbar morgon på söndag. Så, hoppas att ni får en bra helg! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0